ارزیابی املاهای ابتکاری بچه ها (کارتهای ۱ تا ۱۳)

به پروفایل والدین ارسال شد.

در ارزیابی از ۳ ملاک استفاده شده است.

کیفی

کمی

تشویقی

 

 

 

منظور از ملاک کمی ، تعداد املاهای ارسالی بود

منظور از کیفی ، برداشت کلی از یادگیری

و ملاک تشویقی همان اجرای نحوه ی پیشنهادی یادگیری املا بود .

بچه ها می توانند هم خودشان و هم جایگاه کلاسی خود را بررسی و ارزیابی کنند.

 

والدین عزیز می توانند

مسایل و مشکلات آموزشی و روانشناختی

بچه ها را

روزانه از ساعت 12 الی 13 ،

تلفنی با بنده در میان بگذارند .

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها