ارزیابی املاهای ابتکاری بچه ها (کارتهای ۱ تا ۱۳)
به پروفایل والدین ارسال شد.
در ارزیابی از ۳ ملاک استفاده شده است.
کیفی
کمی
تشویقی
منظور از ملاک کمی ، تعداد املاهای ارسالی بود
منظور از کیفی ، برداشت کلی از یادگیری
و ملاک تشویقی همان اجرای نحوه ی پیشنهادی یادگیری املا بود .
بچه ها می توانند هم خودشان و هم جایگاه کلاسی خود را بررسی و ارزیابی کنند.
والدین عزیز می توانند
مسایل و مشکلات آموزشی و روانشناختی
بچه ها را
روزانه از ساعت 12 الی 13 ،
تلفنی با بنده در میان بگذارند .
درباره این سایت